0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

Regulamin sklepu

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia

§ 1

Definicje

  1. Sprzedawca – ORGANIKA-AGRARIUS sp. z o.o. z siedzibą w Prałkowcach (Prałkowce 177/1, 37-700 Przemyśl), wpisana do KRS pod numerem 0000263068, NIP: 6321945575.
  2. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.agrokiosk.pl.
  3. Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu.
  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Towar/Produkt – rzecz ruchoma dostępna w asortymencie Sklepu (m.in. nawozy, narzędzia ogrodnicze, inne).
  6. Umowa Sprzedaży – umowa zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, dotycząca zakupu Towarów.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane poprzez formularz zamówienia w Sklepie, zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.

§ 2

Kontakt ze Sprzedawcą

  1. Adres korespondencyjny: ORGANIKA-AGRARIUS sp. z o.o., Prałkowce 177/1, 37-700 Przemyśl.
  2. Adres e-mail: kontakt@agrokiosk.pl
  3. Numer telefonu: +48 722 36 12 12
  4. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą w sprawach dotyczących zamówień, reklamacji i odstąpienia od umowy w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00.

§ 3

Wymogi techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu i składania zamówień niezbędne jest:
    a) urządzenie z dostępem do Internetu i zaktualizowaną przeglądarką internetową (np. Chrome, Firefox, Safari),
    b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    c) włączona obsługa plików cookies oraz skryptów JavaScript w przeglądarce (jeśli wymagane do pełnej funkcjonalności Sklepu).
  2. Sprzedawca dokłada starań, aby korzystanie ze Sklepu było możliwe w powszechnie używanych systemach operacyjnych, przeglądarkach oraz urządzeniach.

§ 4

Zakupy w Sklepie

  1. Zakupy w Sklepie mogą dokonywać Klienci zarejestrowani oraz niezarejestrowani.
  2. Aby złożyć Zamówienie, Klient wybiera Towar z asortymentu Sklepu, umieszcza go w koszyku, a następnie wypełnia formularz zamówienia podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia.
  3. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie e-mailem. Potwierdzenie to nie jest równoznaczne z przyjęciem oferty.
  5. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Sprzedawcę do Klienta informacji o przyjęciu Zamówienia do realizacji.

§ 5

Płatności

  1. Ceny Towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena nie obejmuje kosztów dostawy.
  2. Dostępne formy płatności obejmują m.in.:
    a) płatność przelewem tradycyjnym,
    b) płatność elektroniczna (np. PayU, Przelewy24),
    c) inne formy płatności dostępne w Sklepie i komunikowane na etapie składania Zamówienia.
  3. Klient dokonuje płatności z góry, chyba że w Sklepie udostępniono inną formę (np. pobranie).

§ 6

Realizacja zamówienia

  1. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności (chyba, że stosowana jest forma płatności „za pobraniem”, jeśli dostępna).
  2. Towary dostarczane są na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub innego operatora logistycznego.
  3. Czas realizacji zamówienia w sklepie AgroKiosk.pl wynosi maksymalnie 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub potwierdzenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem.
  4. Na czas realizacji zamówienia składa się kompletowanie produktów, ich przygotowanie do wysyłki oraz przekazanie przesyłki firmie kurierskiej.
  5. W wyjątkowych sytuacjach, gdy realizacja zamówienia może się wydłużyć (np. brak towaru w magazynie, duża liczba zamówień), klient zostanie niezwłocznie poinformowany o przewidywanym terminie dostawy oraz będzie miał możliwość podjęcia decyzji o kontynuowaniu lub anulowaniu zamówienia.
  6. Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się czasu dostawy, który zależy od wybranego przewoźnika oraz miejsca dostarczenia przesyłki.
  7. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy oraz święta będą realizowane od najbliższego dnia roboczego.
  8. Ryzyko utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta w chwili przekazania przesyłki przez przewoźnika.

§ 7

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia biegnie od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie (np. e-mailem lub listownie). Może skorzystać z wzoru formularza stanowiącego Załącznik nr 1.
  4. Konsument ma obowiązek odesłać Towar na własny koszt nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu.
  5. Sprzedawca zwróci Konsumentowi otrzymane płatności, w tym koszty najtańszej oferowanej dostawy, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot płatności nastąpi tą samą metodą, jakiej użył Konsument do zapłaty, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

§ 8

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów:
    a) o dostarczenie produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia,
    b) o dostarczenie produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    c) innych przypadków określonych w obowiązujących przepisach prawa.
  2. Jeśli Towar posiada krótką datę przydatności i stanowi produkt, który szybko się psuje, może on podlegać wyłączeniu z prawa odstąpienia, o czym Sprzedawca poinformuje Klienta w opisie produktu.

§ 9

Reklamacje

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeśli sprzedany Towar ma wadę (rękojmia).
  2. W przypadku stwierdzenia wady, Klient może złożyć reklamację, kierując ją na adres e-mail lub pocztowy Sprzedawcy, podając opis wady i żądanie reklamacyjne.
  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca niezwłocznie naprawi lub wymieni Towar, a jeżeli będzie to niemożliwe, zwróci zapłacone środki.

§ 10

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Zamówień oraz, za odrębną zgodą Klienta, w celach marketingowych.
  3. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Sklepie.

§ 11

Zastrzeżenia

  1. Sprzedawca dokłada starań, aby Sklep i sprzedawane Produkty były zgodne z ich opisem. Sprzedawca nie odpowiada za niewłaściwe użycie Towarów.
  2. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim i podlegają prawu polskiemu.
  3. Spory pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem będą rozpatrywane przez właściwy rzeczowo Sąd w Rzeszowie. Niniejsze postanowienie określa klauzulę umowną sądu w rozumieniu art. 46§1 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1568 ze zm.).

Twoje centrum nowoczesnego rolnictwa. Wysokiej jakości nawozy i środki wspierające plony. Szybka wysyłka i wygodne zakupy online!
© 2025 - Wszystkie prawa zastrzeżone - AgroKiosk.pl
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram